Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

tisdag 18 december 2012

Christmas spirit

 
Nu börjar jag känna att snart är det jul, så nu blir det jul inspirerande nailart och makeup. Dom här 2 bilderna är tagna med min mobil och utgiven i instagram därav "ramen", min digital kamera börjar krångla så får inte alltid till bra bilder. Tror de är lite därför de har varit lite tomt i bloggen, känns inge kul när man inte kan ta bra bilder och visa upp naglarna på bästa sätt. Now I begin to feel that soon it's Christmas, so now it's Christmas inspired nail art and makeup. These two pictures were taken with my cell phone and published in instagram hence the "framework" since my digital camera starts to fuss, so do not always get good pictures. I think it's a bit why it's been a bit empty in the blog, feel no fun when you can not take good pictures and show off your nails in the best way.

 
 
 

Sen har vi knappt haft nån sol alls dom senaste veckorna vilket också bidragit lite till att bilderna inte blir så bra som jag vill ha dom. Jag fyller år i mars och tänkte önska mig en digitalkamera lr bidrag till en, tills vidare så får de bli mobil bilder dom gånger som kameran inte vill funka som den ska. Then we have hardly had any sun at all for the last weeks which have contributed little to the pictures are not as good as I want them. My birthday is in March and I thought I would wish for a digital camera, or contribution to one, for the time being you will become mobile pictures the times that the camera does not want to work properly.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar