Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

söndag 3 februari 2013

Paus!

Som ni kanske har märkt så har jag en liten blogg paus. Har fullt upp med min 2½ åriga dotter som jag är ensamstående med och känner att jag inte riktigt har tid med bloggen just nu. Jag tänker komma tillbaka när jag fått in lite mer ordning och rutin i livet så helt borta är jag inte, och hoppas att ni mina läsare oxå kommer tillbaka då. Jag finns på Instagram om ni vill följa mig där, jag försöker först och främst posta nagel bilder men kommer lite blandat ibland. As you may have noticed, I have a little blogging break. Have busy with my 2 ½ year old daughter as I am a single parent with and feel that I do not really have time to blog right now. I will come back when I got into a little more order and routine in my life so I'm not completely gone, and hope you my readers will also be back then. I'm on Instagram if you want to follow me there, I try first to post nail pics but will be mixed at times.

Här är Go trollet som tar upp min tid just nu :-)
Here is the baby troll that takes up my time right now :-)


1 kommentar: