Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

onsdag 22 februari 2012

Job Interview

Har varit på en jobb intervju idag, usch så nervös jag va innan. Men allt kändes bra, jag var själv peppad och positiv så håller alla tummar & tår jag har.
Till de tycker jag man ska försöka att tänka på att inte komma med allt för färg glada och super stylade naglar utan lite mer dov reserverad färg, sen om du får jobbet kör på bara som du brukar med alla fina färger i samlingen.
Här har jag använt Depend Nr: 263

Has been on a job interview today, ugh so nervous I was before. But it felt good, I was myself psyched and positive so keep all thumbs and toes I have.
For those, I think you should try to remember not to bring too colorful and super-styled nails but a little more reserved dull color, then if you get the job just go for it as you usually do with all the pretty colors in the collection.
I've used the Depend No.: 263

 Formulan va helt ok, räckte med 2 lager för att bli opakt.
Torktiden är också ok men använder Seche Vite vilket är super smidigt när man har små barn för de torkar super snabbt.

The formula was totally ok, enough with 2 layers to become opaque.
Drying time is also ok but use Seche Vite, which is super convenient when you have small children for they dry super fast.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar