Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

onsdag 22 augusti 2012

OPI - You callin me a Lyre & Pirouette my whistle

Back to school...

Blir ett snabbt litet inlägg då jag ska upp tidigt och lämna dottern på dagis innan skolan.
Har tänkt att läsa upp några ämnen då studie tider passar mig perfekt då jag är ensamstående med en vild liten 2årig tjej, så idag var de schema läggning för första gången + csn info. Tänkte att jag börjar lite diskret med en ganska neutral men elegant manikyr så jag inte shockar dom för mycket. Här har jag använt 3 lager opi - you callin me a lyre för att få det ganska opakt, sen för att piffa till de lite så använde jag opi - pirouette my whistle på tipparna.
Will be a quick post because I'm going up early and leave my daughter at daycare before school.
Intend to read some basic topics as study times suits me perfectly since I'm a single parent with a wild little 2 year old girl, so today was the scheduled orientation for the first time + csn info. Thought I start a little discreet with a fairly neutral but elegant manicure so I do not shock them too much. Here I have used 3 layers opi - you callin me a lyre to get it quite opaque, and then to spice it up a bit so I used opi - pirouette my whistle on the tips.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar