Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

tisdag 21 augusti 2012

Ringer in Liquid leather & Spotted a Vermelho

Hej igen. Jag har tänkt flera gånger att så fort dottern har somnat göra ett litet snabbt inlägg så de inte är så tomt här i bloggen, men varenda gång hon har somnat tänker jag att jag bara ska sätta mig i soffan en liten stund men så fastnar jag kvar varenda gång. Hello again. I have thought several times that as soon as my daughter has fallen asleep make a small quick post so it's not so empty in this blog, but every time she has fallen asleep, I think I'll just sit on the couch for a little while but then I get stuck there every time.


Hade även tänkt vara med på nail art söndag igår men vart soffan och en film istället, så då tänkte jag slänga in 2 st i ett snabbt inlägg. Här är mina naglar som jag hade igår och även idag då jag trivdes i dom. Had even planned to be on nail art Sunday yesterday but remained in the couch and a movie instead, so I figured I throw in two pieces in a quick post. Here are my nails that I had yesterday and even today as I enjoyed them.


 Till basen har jag använt H&M - purple och sen Darling divas - Ringer som påminner lite om max factor fire fantasy sen nail art tejp och ett rikt lager China Glaze - Liquid leather. For the base, I used H & M - purple and then Darling divas - Calling that remind me of Max Factor Fantasy fire, then nail art tape and a rich layer China Glaze - Liquid leather.




I lördags fyllde min syster år så då bar jag detta på naglarna. OPI - Black Spotted och Jade -  Vermelho Surreal. Det är lite dåliga bilder och jag hann inte snygga till riktigt runt nagelbanden då jag hade lite bråttom. On Saturday i was celebrated my sister birthday, so Iiwore this on my nails. OPI - Black Spotted and Jade - Vermelho Surreal. There are some bad pictures and i did not clean up properly around the cuticles as I had a bit of a hurry.


Jag hade en sån jäkla tur att hitta opi black spotted på svenska ebay till en rimlig peng, säljaren var från england också så frakten vart inte så hemskt hög. Och hur super coolt är de inte då, man måste ha väldigt väldigt lite på penseln vilket jag glömmer bort ibland så därför lillnageln  är ganska svart, men de torkar väldigt snabbt och på nått sätt så sitter lacket väldigt bra med detta över + seche vite.
I had one of those damn lucky to find opi black spotted on Swedish ebay for a reasonable price, the seller was from england too so shipping where not so terribly high. And how super cool is it not?!? you have to have very very little on the brush which I forget sometimes that's why my pinkie is quite black, but it dry very quickly and  somehow it makes the polish "stay on" very well with this over + seche Vite.











4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Thank you. It looks stylish, not too much but enough then just a plain color:-)

      Radera
  2. Tejpmanikyren var mycket fin:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, var riktigt nöjd med den faktiskt:-) Kommer nog göra om den och i andra färger snart.

      Radera