Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

söndag 6 maj 2012

Color Club sparkle & soar och China Glaze Blue years eve

Det får bli ett snabbt inlägg idag då jag hamnade på krogen igår med 2 vänninor och kom hem 3 inatt, har inte varit ut på krogen på ca 3 år så är hyffsat seg idag. There will be a quick post todaybecause I ended up at the pub last night with two girlfriends and got home at 3 last night, have not been out at the pub at about 3 years so im fairly slow today.

Inspirationen till mina naglar var att jag ville matcha mina shock orangea byxor och min blåa mascara och mitt orangea läppstift från makeup store. Lacken jag använt är Color Club - sparkle & soar och China Glaze - Blue years eve. The inspiration for my nails was that I wanted to match my shock orange pants and my blue mascara and my orange lipstick from makeup store. The paint I used the Color Club - sparkle and soar and China Glaze - Blue years eve.




Och dagen före de hade jag en vår inspirerade naglar och makeup. Känns så skönt att de äntligen börjar bli lite grönare ute, gräset och alla buskar och träd som börjar knoppa. Man börjar känna det där pirret att snart kommer sommaren med värmen och allt som hör till, mysa på stranden lr sitta på en uteservering och ta en kall öl i sommarvärmen uscha va jag längtar... And the day before I had a spring-inspired nails and makeup. Feels so nice that it finally getting a bit greener out there, the grass and bushes and trees begin to bud. You start to feel the butterflies that soon will summer be here and all that goes with, cuddle on the beach or sit outside a café and enjoy a cold beer in the summer heat, oh how I long ...


Lacken jag använt är Essie Tour de finance och Depend crackle Lime överlack seche vite.




4 kommentarer:

  1. Båda manikyrerna ser väldigt tjusiga ut!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. den rosa/gröna kändes väldigt vårig och glad:-)

      Radera
  2. Så fint med matchande smink och manicure;)! Gillar såna glada färger;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jag tycker de är jätte kul att matcha naglar och makeup, man ska inte va rädd för att sminka sig i färg glada färger och speciellt inte nu när de börjar gå mot sommaren:-D

      Radera