Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

måndag 7 maj 2012

Spa Måndag

Tänkte jag skulle dela min måndags rutin med er, då jag försöker att nästan varje måndag ha spa dag för mina naglar som innebär putsning av nagelband sen smörja och smörja och smörja en massa hela dagen.  Jag har även en rutin att varje måndag vattna blommorna och tvätta smink borstarna. Thought I would share my Monday routine with you, when I try to almost every Monday, a spa day for my nails, which involves trimming of the cuticles then rub and rub and rub a lot all day. I also have a routine that every Monday, water the plants and wash my makeup brushes.


Mina nakna naglar.
My naked nails.

Insmord med ringblomssalva.
Rubbed with marigold ointment.

Här är lite av de jag använder mig av på spa måndag.
Here is some of that I use on the spa Monday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar