Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

onsdag 30 maj 2012

OPI - My Point Exactly & Nyx Girls cn249

Blir ett litet snabbt inlägg innan jag ska börja lacka om naglarna för imorgon. Är ganska trött nu så blir en tidigt kväll då jag ska upp och jobba imorrn på mitt nya jobb, känns lite segt när man varit hemma och mamma ledig i snart 2 lr kanske till och med 3 år har ingen koll nå längre. Nu är de här bara 2-3 dagar i veckan men känns skönt med en liten smygstart in i jobbandet igen. A nice quick post before I start varnish on the nails for tomorrow. 'm Pretty tired now so it will be a early evening when I shall up and work tomorrow at my new job, seems a bit tough when you've been at home on maternity leave for nearly 2 lr maybe even 3 years, no track anymore. Now this is only 2-3 days a week but it feels nice to have a little sneak startup into working again.


Lacken jag använt här är OPI My point exactly och Nyx cn249, hittar inge annat namn för nyx lacket så tydligen heter de så. Va dock lite kämpigt att få upp hjärtan med penseln utan vart mest bara en massa klarlack vilket va ganska frustrerande så de fick bara bli 2-3 hjärtan per nagel, hade jag haft mer tid så hade jag kämpat på men skulle hämta döttra på dagis. The paint I used here is OPI My point exactly, and Nyx cn249, I find no other name for nyx polish so apparently called it that. Was however a little tough to get the hearts of the brush, but was mostly just a lot of clear coat, which was quite frustrating as it had to be 2-3 hearts per nail, if I had had more time I would have fought on but was getting my daughter in kindergarten .



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar