Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

torsdag 26 april 2012

Brite Bird & VIP på makeup store

Gud vad man känner sig handikappad utan internet, varit utan i 3 dagar men de kom äntligen tillbaka igår. Har även varit lite trött och less så har inte orkat blogga lr ens fixa till naglarna, både jag och saga har varit förkyld om vart annat och i tisdags fick jag hämta hon på dagis då hon fått ögon inflammation. God how you feel crippled without the internet, been out for 3 days but it finally came back yesterday. Has also been a bit tired and sick so have not been able to blog or even fix my nails, both me and the saga has had a cold about every second and last TuesdayI had to get her home from kindergarten when she had conjunctivitis.

Igår var jag på VIP kväll på makeup store där det bjöds på bubbel vin & snittar. Yesterday I went to a VIP evening at the makeup store where there was bubble wine & canapés.


Det var super mysigt och sommarens färger är underbart snygga. Om jag hade haft råd hade jag nog köpt på mig ett par fler eyepencils men jag har ca 12st redan om ja inte minns fel, så det vart ett jätte snyggt läppstift och matchande läpp penna istället. Citrus och Read my lips 2 st super oranga. Längtar tills sommaren då man fått lite solbränna ta på mig mina oranga byxor ett vitt linne och dom här 2, kommer bli hur snyggt som helst! It was super nice and summer colors are gorgeous. If I had the money I probably would have bought me a couple more eyepencils but I have about 12 pieces already if I remember correctly, so I bought a really cool lipstick and matching lip pencil instead. Citrus and Read my lips 2 pcs super orange. I can not wait until summer when i got a little sunburn, put on my orange pants, a white tank top and they here 2, will be really nice!




Till dagens ära så fick Brite Bird pryda mina naglar A+ with a crown and a wand, var dock lite svårt att fota då det inte var nån sol ute så känner att färgen inte riktigt kom fram i bilderna som det ser ut på naglarna. Men var ju inte sista gången jag bar det och snart kommer sommaren och sol. Så de får bli några bilder med och utan blixt. For today's honor got Brite Bird decorate my nails A + with a crown and a wand, however, was a little difficult to shoot when there was some sun out there so feel that the color does not really reached the pictures as it looks on my nails. But was not the last time I wore it and soon the summer sun. So they may be a few shots with and without flash.

Utan Blixt





Med Blixt





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar