Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

söndag 8 april 2012

Easter nails and makeup

Kom hem så sent igår så hann inte lägga upp gårdagens naglar & makeup. Firade påsk med min store syrra och 2 av min kusiner + barn, super mysigt va de. Det va så sjukt god mat att jag va knappt hungrig imorse när jag vakna så mycket åt jag.

Came home so late last night so did not post yesterday nails and makeup. Was with my big sister and two of my cousins ​​+ children on Easter, super nice it was. It was so crazy good food that I was barely hungry this morning when I wake up, so much food I ate.









 Produkter jag använt:
  • Clinique Superfit makeup foundation - 05 neutral
  • Clinique Blended face powder - 20 invisible blend
  • Makeup store cyber shadow - RA
  • Makeup store microshadow - Sunrise
  • Coastal scent 180 palette - purple & Green
  • Isadora inliner kajal - Blonde
  • Makeup store eyeliner - Lavendel Patel
  • makeup store eyeliner - Tropical
  • Isadora Build-up mascara extra volume
  • H&M Blusher - Sweet rose


Är inte super nöjd med påsk naglarna men hade haft en pyssel dag på fredagen så jätte jätte trött när jag målade dom så dom fick duga.

Is not super happy with my easter nails but had a craft day on Friday so very very tired when I painted them so they would do.

Lack jag använt är:
  • China Glaze - Lemon Fizz
  • Essie - A crewed interest
  • Essie - To buy or not to buy
  • Isadora - Marzipan
  • Akryl färg - gul och vit






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar