Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

fredag 20 april 2012

China Glaze - IDK

Ingen sol så långt ögat når. Typiskt när de är holo fredag, istället så blir de snöstorm inte för att jag ogillar snö & storm men varför just idag?!?
No sun in sight. Typically when it's holo Friday, instead it will be blizzard not because I dislike snow and storm, but why today?!?

Idag har jag ett holo från OMG kollektionen China Glaze - IDK som är oerhört läckert i solsken även utan men mycket snyggare i sol, jag önskar jag hade alla från den här kollektionen men de får bli ett annat projekt att samla ihop alla. Jag har dock snart slut på holos då jag inte äger så många "än" så får väl börja mixa å matcha lite nail art med dom på fredagarna:-)
Today I have a holo from OMG Collection China Glaze - IDK who is incredibly gorgeous in sunshine, but even without but much nicer in the sun, I wish I had all of this collection but may be another project to collect all. However, I soon run out of holos then I do not own as many "yet", so may well begin to mix and match a little nail art with them on Fridays :-)

Då solen inte ville visa sig så är inte bilderna super bra, men ni får en hit av hur snyggt de kan va iaf.
Var även lite osmart och smörjde nagelbanden precis innan bilderna så de blänker lite.
When the sun did not want to appear as the images are not super good, but you get a hint of how good they can be.
Was also a little uncanny and smeared cuticle oil just before the images so they shine a bit.



Med blixt
Utan blixt






Med blixt
Med blixt

2 kommentarer: