Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

söndag 15 april 2012

China Glaze Stella & Deborah Lippmann Across the universe

Nail art söndag igen och så klart så vill jag oxå va med.
Vart dock en snabbt påtänkt ide som såg bättre ut i huvudet än på nageln, har frihands målat men tror att nästa gång ska jag använda tejp så de blir lite finare kanter. Lacken jag använt är China Glaze Stella & Deborah Lippmann Across the universe.













 

Blir lite bild spam men CG Stella är såå snyggt, speciellt i solsken. Det är nog ett av mina lila favorit lack. Deborah är ju absolut inte fult de heller åhnej väldigt väldigt snyggt, ska nog köra en hel lackning av de snart igen. Nått som jag inte va förra gången var att va noga med underlacket för uscha va missfärgade mina naglar vart, dom verkligen sög åt sig den blåa basen och vart blågröna i flera dagar.








Jag har svårt att bestämma mig vart jag ska ha den engelska översättningen direkt under eller längst ner, vad tycker ni??
I have a hard time deciding where to have the English translation directly below or at the bottom, what do you think?

Nail Art Sunday again and of course I want to be too.
Where, however, a fast-intended idea that looked better in the head than on the nail, are painted freehand but think next time I'll use tape so it gets a little nicer edges. The paint I used is China Glaze Stella & Deborah Lippmann Across the universe.



Will be a somewhat picture spam, but CG Stella is sooo nice, especially in sunshine. It's probably one of my favorite purple nail polish. Deborah is definitely not ugly oh no, they do very very nicely, will probably run a complete painting of it soon. Something I was not the last time was to be sure the base coat for God the discolored my nails were, they really swallowed up the blue base and was blue-green for several days.

2 kommentarer:

  1. Vilken snygg manikyr den varianten måste jag testa någon gån.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dom passade verkligen ihop, båda är ju super snygga var för sig så kunde ju bara inte gå fel där:-)

      Radera