Blog break due to broken camera, join me on Instagram

Instagram

onsdag 4 april 2012

NOTD: L.A Colors - wave lenght

Såg att massa andra körde på gult så tänkte att jag hänger väl på oxå. Har ganska många gula lack så frågan var ju bara vilket skulle jag välja....decisions decisions... dom pastell gula färgerna sparar jag till helgen så vart ett pippi gult lack L.A Colors color crazed wave length. Är som att ha solsken på naglarna.

Saw that lots of other used yellow nail polish so I thought that I paint too. Has quite a lot of yellow paint so the question was just as I would choose...decisions decisions... the pastel yellow colors I save for the weekend so I choose a birdie yellow varnish LA Colors color crazed wave length. Is like having sunshine on the nails.



Det är 3 lager men tror jag ska använda ett "underklädeslack" nästa gång för man kan urskönja lite VNL (visible nail line för er icke nagellacks tokiga) men inte så att de stör super mycket. Underlack har jag CG strong adhesion base coat sen toppat med CG Fastforward top coat.

Formulan är helt ok och även torktiden. 4/5

There are 3 layers, but think I'll use a "underwearpaint" next time because you can discern from some VNL (visible nail line, for the nail polish is not crazy) but not so as to interfere with super much. as Base Coat, I CG strong adhesion base coat then topped with CG Fast Forward top coat.

The formula is quite ok and also the drying time. 4/5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar